Saltar ao contido principal

Saul Bass

Teño que confesalo: muito do meu interese polo cine débese aos títulos de crédito. Facendo non muito esforzo inda diría que máis dunha vez o único que me levei da sala foron os títulos de crédito. Non so falo das cabeceiras dos filmes de Bond, James Bond, -unhas mellores que outras-, falo en xeral de tódolos títulos de tódalas películas.

A Pantera Rosa de Blake Edwards, o plano secuencia da pluma seguida pola paisaxe en Forrest Gump, a hipnotica musica de O terceiro home, Matrix -a primeira-, Seven -inda que logo a película non acabe de estar a altura-. Uns títulos de cabeceira poden ser mellores ou peores, pero os que son realmente bos poden ser o mellor da película.

Hoxe - 8 de Maio- fai noventa e tres anos que naceu un dos culpables desta manía miña: Saul Bass. Google celébrao cun doodle ad hoc.

Bass comenzou no mundo do cine co cartel de Carmen Jones de Otto Preminger.



A Preminger gustoulle tanto o traballo que tamén decidiu encargarlle os títulos iniciais da película. Logo serían B. Wilder (A Tentación Vive Arriba), R. Aldrich, Martin Scorsese ou Alfred Hitchcock, ... .

Saul Bass revolucionou o concepto e a forma deses catro minutos iniciais. Del son cabeceiras como Anatomía dun asesinato, Vértigo, Grand Prix, Ocean´s Eleven (a orixinal), Psicosis, The Man with the Golden Arm , e a dunha das miñas películas favoritas de tódolos tempos: North by Northwest (traducido ao español, o titulo, quedou coma o dun western: Con la muerte en los talones, ou coma o dun thriller de serie B co, tampouco afortunado, de Intriga internacional)..

Pero diso xa falarei outro día...

Comentarios

Publicacións populares deste blog

a voltas co deseño web responsivo

O deseño web responsivo implica cambios no proceso de deseño. E unha forma diferente de pensar. Antes de deseñar unha paxina web convén saber -entre outras cousas- como vai a ser o usuario tipo e con que navegador e dispositivo vai a acceder aos contidos. Coas medidas fixadas en píxels, polos parecidos co deseño gráfico plano da publicación impresa, pódese crear un ámbito fácil de comprender e ao que os deseñadores se adaptaron sen problema. Pero impor agora esas restricións do papel e as súas medidas fixas ao deseño web non vai a ser unha solución perdurable. Os modelos flexibles ou fluídos, capaces de adaptarse ao espazo de mostra do dispositivo coa mínima intervención dunha programación especifica, parecen unha alternativa xa consolidada. O desenvolvedor web ten que experimentar e investigar coas técnicas de deseño antes de tentar o deseño -responsivo!- final. O máis axeitado é comenzar polo sinxelo: crear un modelo áxil, adaptable e fluído para mó

Listado de recursos (para formadores)

Ligazóns oficiais ID  * URL DESCRICIÓN * INE https://www.ine.es/ Instituto Nacional de Estadística INCUAL http://incual.mecd.es/ Referente para a formación profesional e as ensinanzas profesionais Instituto Nacional de las Cualificaciones SEPE https://www.sepe.es/ Servicio Estatal Público de Emprego edu.xunta http://www.edu.xunta.gal/portal/ Intef https://intef.es/recursos-educativos/ Recursos educativos abiertos Instituto Nacional das tecnoloxiás educativas e a formación do profesorado Fotos de stock gratuítas ID URL ID URL The stocks http://thestocks.im/ PngImg Imaxes para collage - png-img Pexels https://www.pexels.com/ Stockvault https://www.stockvault.net/ Unsplash https://unsplash.com/ Picjumbo https://picjumbo.com/ Pixabay https://pixabay.com/ Pikwizard https://www.pikwizard.com/ Gratisography https://gratisography.com/ Rawpixel https://www.rawpixel.com/ Morguefile https://morguefile.com/photos Reshot https://www.reshot.com/ Burst https://burst.shopify.c