Saltar ao contido principal

aproveitar Linkedin ao máximo

Non todas as redes sociais son iguais. Non teñen os mesmos cometidos, nin tampouco os mesmos protocolos aceptados de participación. E tampouco o mesmo público. Cando usamos unha rede social en concreto debemos coñecer que prácticas son máis efectivas ou cales non están ben consideradas.

No caso de LinkedIn un artigo publicado en www.puromarketing.com aconsella o seguinte:

- LinkedIn vai cumprido de profesionalidade, se profesional Que sexa unha rede social non quere dicir que sexa Facebook. As relacións que se establecen nesta rede teñen como obxectivo prioritario facer contactos profesionais. É bo dar boa imaxe ao fin de xerar confianza e demostrar os nosos méritos.

- A túa descrición será crible
Unha cousa é ser orixinal, co fin de destacar, e outra ter profesións inimaxinables.

- Non estás parado, senón en busca activa de emprego
Nunha epoca de eufemismos... Presentarnos como profesionais independentes, amosar as actividades que estamos a facer - voluntariado, colaboracións,...-, pode resultar positivo, dando unha imaxe de persoa activa.

- A experiencia sempre axuda
Si temos experiencia sen dubida xogará ao noso favor. Senón crear o noso propio proxecto, transmitir coñecemento, investigar, seguir aprendendo tamén é un xeito de adquirir experiencia.

- Publicar contido de valor, amosando coñecementos e intereses profesionais
Optar siempre por contidos que aporten coñocemento a túa comunidade.

- Saber venderte non é 'montar un chiringuito'
Dar a coñecer os teus fitos ou proxectos sen necesariamente ter que vender o libro, o curso, o servizo...

- Os grupos son un punto de encontro onde compartir intereses
Interactúar cos usuarios, participar na conversación e fomentar aqueles debates que realmente poidan interesar aos membros do grupo.

- Da comunicación ao spam hai un paso
Con LinkedIn pódense enviar mensaxes directos aos contactos - incluso aos que inda non forman parte da nosa comunidade-. Pero para non perdelos mellor non ser insistente de máis.

- Utilizalas invitacións a conectares para fornecer nexos profesionais
As invitacións constitúen a primeira toma de contacto cunha persoa, é bo aproveitalas para sentalas bases dunha boa relación profesional.

saber máis

Comentarios

Publicacións populares deste blog

a voltas co deseño web responsivo

O deseño web responsivo implica cambios no proceso de deseño. E unha forma diferente de pensar. Antes de deseñar unha paxina web convén saber -entre outras cousas- como vai a ser o usuario tipo e con que navegador e dispositivo vai a acceder aos contidos. Coas medidas fixadas en píxels, polos parecidos co deseño gráfico plano da publicación impresa, pódese crear un ámbito fácil de comprender e ao que os deseñadores se adaptaron sen problema. Pero impor agora esas restricións do papel e as súas medidas fixas ao deseño web non vai a ser unha solución perdurable. Os modelos flexibles ou fluídos, capaces de adaptarse ao espazo de mostra do dispositivo coa mínima intervención dunha programación especifica, parecen unha alternativa xa consolidada. O desenvolvedor web ten que experimentar e investigar coas técnicas de deseño antes de tentar o deseño -responsivo!- final. O máis axeitado é comenzar polo sinxelo: crear un modelo áxil, adaptable e fluído para mó

Atopar o que se busca

Unha busca ou consulta nos motores coma Google, Yahoo, Bing, et atl. é un modo de recuperar información (IR). Recuperar material que satisfaga unha necesidade de información se traduce en atopar material que sexa o máis parecido posible aos términos clave indicados na consulta. A organización automática (clustering), a resposta de preguntas (question answering) e a elaboración de resumes (summarization) son as estratexias básicas do funcionamento dos coñecidos buscadores de contidos que se usan en Internet. As necesidades de información dos usuarios -consultas- e os documentos cos que se alimenta o sistema - obxectos indexados- son os elementos clave para calquera sistema de IR: coa comparación das consultas cos obxectos indexados se obteñen os obxectos recuperados que se lle presentarán ao usuario. A 'mellora' dos resultados para obter aqueles que se axusten mellor ás necesidades do usuario son o obxecto da implementación de novos recursos -algoritmos- por