Non todas as redes sociais son iguais. Non teñen os mesmos cometidos, nin tampouco os mesmos protocolos aceptados de participación. E tampouco o mesmo público. Cando usamos unha rede social en concreto debemos coñecer que prácticas son máis efectivas ou cales non están ben consideradas.
No caso de LinkedIn un artigo publicado en www.puromarketing.com aconsella o seguinte:
- LinkedIn vai cumprido de profesionalidade, se profesional Que sexa unha rede social non quere dicir que sexa Facebook. As relacións que se establecen nesta rede teñen como obxectivo prioritario facer contactos profesionais. É bo dar boa imaxe ao fin de xerar confianza e demostrar os nosos méritos.
- A túa descrición será crible
Unha cousa é ser orixinal, co fin de destacar, e outra ter profesións inimaxinables.
- Non estás parado, senón en busca activa de emprego
Nunha epoca de eufemismos... Presentarnos como profesionais independentes, amosar as actividades que estamos a facer - voluntariado, colaboracións,...-, pode resultar positivo, dando unha imaxe de persoa activa.
- A experiencia sempre axuda
Si temos experiencia sen dubida xogará ao noso favor. Senón crear o noso propio proxecto, transmitir coñecemento, investigar, seguir aprendendo tamén é un xeito de adquirir experiencia.
- Publicar contido de valor, amosando coñecementos e intereses profesionais
Optar siempre por contidos que aporten coñocemento a túa comunidade.
- Saber venderte non é 'montar un chiringuito'
Dar a coñecer os teus fitos ou proxectos sen necesariamente ter que vender o libro, o curso, o servizo...
- Os grupos son un punto de encontro onde compartir intereses
Interactúar cos usuarios, participar na conversación e fomentar aqueles debates que realmente poidan interesar aos membros do grupo.
- Da comunicación ao spam hai un paso
Con LinkedIn pódense enviar mensaxes directos aos contactos - incluso aos que inda non forman parte da nosa comunidade-. Pero para non perdelos mellor non ser insistente de máis.
- Utilizalas invitacións a conectares para fornecer nexos profesionais
As invitacións constitúen a primeira toma de contacto cunha persoa, é bo aproveitalas para sentalas bases dunha boa relación profesional.
saber máis
No caso de LinkedIn un artigo publicado en www.puromarketing.com aconsella o seguinte:
- LinkedIn vai cumprido de profesionalidade, se profesional Que sexa unha rede social non quere dicir que sexa Facebook. As relacións que se establecen nesta rede teñen como obxectivo prioritario facer contactos profesionais. É bo dar boa imaxe ao fin de xerar confianza e demostrar os nosos méritos.
- A túa descrición será crible
Unha cousa é ser orixinal, co fin de destacar, e outra ter profesións inimaxinables.
- Non estás parado, senón en busca activa de emprego
Nunha epoca de eufemismos... Presentarnos como profesionais independentes, amosar as actividades que estamos a facer - voluntariado, colaboracións,...-, pode resultar positivo, dando unha imaxe de persoa activa.
- A experiencia sempre axuda
Si temos experiencia sen dubida xogará ao noso favor. Senón crear o noso propio proxecto, transmitir coñecemento, investigar, seguir aprendendo tamén é un xeito de adquirir experiencia.
- Publicar contido de valor, amosando coñecementos e intereses profesionais
Optar siempre por contidos que aporten coñocemento a túa comunidade.
- Saber venderte non é 'montar un chiringuito'
Dar a coñecer os teus fitos ou proxectos sen necesariamente ter que vender o libro, o curso, o servizo...
- Os grupos son un punto de encontro onde compartir intereses
Interactúar cos usuarios, participar na conversación e fomentar aqueles debates que realmente poidan interesar aos membros do grupo.
- Da comunicación ao spam hai un paso
Con LinkedIn pódense enviar mensaxes directos aos contactos - incluso aos que inda non forman parte da nosa comunidade-. Pero para non perdelos mellor non ser insistente de máis.
- Utilizalas invitacións a conectares para fornecer nexos profesionais
As invitacións constitúen a primeira toma de contacto cunha persoa, é bo aproveitalas para sentalas bases dunha boa relación profesional.
saber máis
Comentarios
Publicar un comentario