Saltar ao contido principal

Listado de recursos (para formadores)

Ligazóns oficiais

ID *URLDESCRICIÓN*
INEhttps://www.ine.es/Instituto Nacional de Estadística
INCUALhttp://incual.mecd.es/Referente para a formación profesional e as ensinanzas profesionaisInstituto Nacional de las Cualificaciones
SEPEhttps://www.sepe.es/Servicio Estatal Público de Emprego
edu.xuntahttp://www.edu.xunta.gal/portal/
Intefhttps://intef.es/recursos-educativos/Recursos educativos abiertosInstituto Nacional das tecnoloxiás educativas e a formación do profesorado

Fotos de stock gratuítas

IDURLIDURL
The stockshttp://thestocks.im/PngImgImaxes para collage - png-img
Pexelshttps://www.pexels.com/Stockvaulthttps://www.stockvault.net/
Unsplashhttps://unsplash.com/Picjumbohttps://picjumbo.com/
Pixabayhttps://pixabay.com/Pikwizardhttps://www.pikwizard.com/
Gratisographyhttps://gratisography.com/Rawpixelhttps://www.rawpixel.com/
Morguefilehttps://morguefile.com/photosReshothttps://www.reshot.com/
Bursthttps://burst.shopify.com/Foodiesfeedhttps://www.foodiesfeed.com/
Freestockshttps://freestocks.org/Picographyhttps://picography.co/
MMtstockhttp://mmtstock.com/Kaboompicshttp://kaboompics.com/
NOShttps://nos.twnsnd.co/Isorepublichttps://isorepublic.com/
Icon-iconshttps://icon-icons.com/es/

Deseño gráfico

IDURLDESCRICIÓN
Canvahttps://www.canva.com/Deseño gráfico asistido.
Infogramhttps://infogram.com/Crear infografías e informes.
Google Drawingshttp://www.google.com/drive/start/apps.htmle outras ferramentas de Google Drive.
Prezihttps://prezi.com/Crea, comparte e almacena presentacións en linea.
Geniallyhttps://www.genial.ly/esCrear e compartir presentacións on-line

Esquemas/Diagramas/Mapas mentais

IDURLDESCRICIÓN
Bublhttps://bubbl.us/Mapas mentais, diagramas…
Mindmeisterhttps://www.mindmeister.com/esMapas mentais, organigramas…
Cogglehttps://coggle.it/Compartir información complexa: Mapas mentais, diagramas…

Crear recursos

IDURLDESCRICIÓN
Milaulashttps://www.milaulas.com/Aloxamento gratuito de ferramentas para o aprendizaxe
ClassMarkerhttps://www.classmarker.com/Crear tests, formularios e examens online
Exelearninghttp://exelearning.netPrograma libre para crear contidos educativos
Kahoothttps://kahoot.com/Crear e compartir xogos educativos
Quizizzhttps://quizizz.comCrear formularios e cuestionarios online
Pixtonhttps://www.pixton.com/es/Crear comics online
.

.

Comunidades docentes

IDURLDESCRICIÓN
Edmodohttps://www.edmodo.comComunidades alumnos/titores/familia online
Educaplayhttps://es.educaplay.comCrucigramas, sopas de letras,… Compartir, exportar contidos a LMS.
Educación3.0https://www.educaciontrespuntocero.com/Blog información innovación educativa
Procomúnhttp://procomun.educalab.esBuscar, consultar y descargar objetos de aprendizaje
Webkabhttp://wekab.com/Comunidade educativa, recursos, emprego,…
Círculo Docentehttp://www.circulodocente.es/Comunidade educativa, recursos, emprego,…

Dinámicas

IDURLDESCRICIÓN
Chicosygrandeshttps://www.chicosygrandes.com/dinamicas-grupo/Dinamicas de grupo
Animacion socioculturalhttps://animacionsociocultural.wordpress.com/Dinamicas de grupo

Outros

IDURLDESCRICIÓN
Pearltreeshttp://www.pearltrees.comOrganiza e comparte paxinas web de interes
Pinteresthttps://www.pinterest.es/Organiza e comparte gráficos, fotos, …
Moodlehttps://moodle.org/?lang=esLMS(Learning Management System) de referencia.

Actualizado a 15/02/2019

Comentarios

Publicacións populares deste blog

a voltas co deseño web responsivo

O deseño web responsivo implica cambios no proceso de deseño. E unha forma diferente de pensar. Antes de deseñar unha paxina web convén saber -entre outras cousas- como vai a ser o usuario tipo e con que navegador e dispositivo vai a acceder aos contidos. Coas medidas fixadas en píxels, polos parecidos co deseño gráfico plano da publicación impresa, pódese crear un ámbito fácil de comprender e ao que os deseñadores se adaptaron sen problema. Pero impor agora esas restricións do papel e as súas medidas fixas ao deseño web non vai a ser unha solución perdurable. Os modelos flexibles ou fluídos, capaces de adaptarse ao espazo de mostra do dispositivo coa mínima intervención dunha programación especifica, parecen unha alternativa xa consolidada. O desenvolvedor web ten que experimentar e investigar coas técnicas de deseño antes de tentar o deseño -responsivo!- final. O máis axeitado é comenzar polo sinxelo: crear un modelo áxil, adaptable e fluído para mó

Atopar o que se busca

Unha busca ou consulta nos motores coma Google, Yahoo, Bing, et atl. é un modo de recuperar información (IR). Recuperar material que satisfaga unha necesidade de información se traduce en atopar material que sexa o máis parecido posible aos términos clave indicados na consulta. A organización automática (clustering), a resposta de preguntas (question answering) e a elaboración de resumes (summarization) son as estratexias básicas do funcionamento dos coñecidos buscadores de contidos que se usan en Internet. As necesidades de información dos usuarios -consultas- e os documentos cos que se alimenta o sistema - obxectos indexados- son os elementos clave para calquera sistema de IR: coa comparación das consultas cos obxectos indexados se obteñen os obxectos recuperados que se lle presentarán ao usuario. A 'mellora' dos resultados para obter aqueles que se axusten mellor ás necesidades do usuario son o obxecto da implementación de novos recursos -algoritmos- por