1. Produtividade: permitir que cada traballador determine canto traballo ten que facer cada día pode chegar a ser máis produtivo. E sen dubida fornece a 'cultura da confianza' e a 'corresponsabilidade'.
2. Documentación: como ferramenta de coordinación e comunicación a documentación é fundamental. Deste xeito un traballo, unha estratexia pode non só ser compartida co resto do equipo; pode ser analizada e estudada en detalle...
3. Comunicación: As conversacións tenden a ser máis reducidas e directas. E coas ferramentas de comunicación que existen, poden ser tan áxiles e exhaustivas como se precise. Sempre hai canles: voz, texto, imaxes, vídeo...
4. Decisións: As 'reunións' son totalmente operativas e áxiles: Tomar notas de forma colectiva, compartir documentación, acceder a repertorios comúns, ...
5. Rendibilidade: As empresas que precisan menos sitio na oficina aforran en alugue, material, .... Aumentase a posibilidade de compatibilizar traballo e vida familiar...
saber máis:
http://w3.bcn.cat/fitxers/webempreses/ellibroblancodelteletrabajo.134.pdf
2. Documentación: como ferramenta de coordinación e comunicación a documentación é fundamental. Deste xeito un traballo, unha estratexia pode non só ser compartida co resto do equipo; pode ser analizada e estudada en detalle...
3. Comunicación: As conversacións tenden a ser máis reducidas e directas. E coas ferramentas de comunicación que existen, poden ser tan áxiles e exhaustivas como se precise. Sempre hai canles: voz, texto, imaxes, vídeo...
4. Decisións: As 'reunións' son totalmente operativas e áxiles: Tomar notas de forma colectiva, compartir documentación, acceder a repertorios comúns, ...
5. Rendibilidade: As empresas que precisan menos sitio na oficina aforran en alugue, material, .... Aumentase a posibilidade de compatibilizar traballo e vida familiar...
saber máis:
http://w3.bcn.cat/fitxers/webempreses/ellibroblancodelteletrabajo.134.pdf
Comentarios
Publicar un comentario