
Xa consideramos a optimización para imaxe, video e son de xeito individual, pero o cometido aquí vai a ser outro. O obxectivo do SEO para contido non escrito en redes sociais non é necesariamente o de ser atopado polos buscadores, mais si o de asegurarse que estamos a sacarlle todo o proveito ao contido non escrito incluído na nosa actividade en redes. Vexamos algunhas practicas recomendadas para:
1/ Optimizar o nome e a descrición da conta.
2/ Incluír enlaces a súa web en cada 'pin'.
3/ Usar palabras clave no texto do nome do ficheiro e texto alternativo -alt- das imaxes das que facemos 'pin'.
4/ Adicarlle un tempo a descrición de cada 'pin' e incluír palabras clave.
5/ Incorporar hashtags para amplificar o alcance social de cada 'pin'.
saber máis: http://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/34042/The-Marketer-s-Guide-to-Pinterest-SEO.aspx
Hai datos que indican que as fotos en Facebook xeran un 53% máis de 'Me gusta' que as mensaxes. As imaxes e vídeos son moi atraentes e invitan non só a interactuar coa marca, o primeiro paso para obter un cliente potencial. Isto tamén debe ser o que pensa Facebook, sobre todo agora que actualizou as súas directrices, tamén as da foto da portada, para permitir a inclusión de CTAs -Call To Action/ Chamadas a acción-.
saber máis: http://blog.hubspot.com/facebook-updates-cover-photo-guidelines-calls-to-action
Twitter móvese cara un canle multi-media: Maior integración de contido multi-media, aplicación de vídeo Vine... (cont.) ;)
- Optimizar as imaxes de portada nas páxinas de marca e incluír CTAs -Call To Action/ Chamadas a acción- dentro da imaxes do noso perfil.
- Presentar contido multi-media cos tweets destacados.
- Identificar palabras clave que axuden a posicionar a nosa marca.
- Crear unha conta de Vine e incorpora-lo á nosa estratexia de vídeo.
- Medir o ROI -Return On Investment/Retorno da inversión- de Vine e de Twitter para optimizar o alcance e a efectividade para converter visitas en clientes.
saber máis: search-engine-optimizing-non-written-marketing-content
Comentarios
Publicar un comentario