Saltar ao contido principal

SEO de contidos non escritos nos medios sociais


Xa consideramos a optimización para imaxe, video e son de xeito individual, pero o cometido aquí vai a ser outro. O obxectivo do SEO para contido non escrito en redes sociais non é necesariamente o de ser atopado polos buscadores, mais si o de asegurarse que estamos a sacarlle todo o proveito ao contido non escrito incluído na nosa actividade en redes. Vexamos algunhas practicas recomendadas para:

- Pinterest
1/ Optimizar o nome e a descrición da conta.
2/ Incluír enlaces a súa web en cada 'pin'.
3/ Usar palabras clave no texto do nome do ficheiro e texto alternativo -alt- das imaxes das que facemos 'pin'.
4/ Adicarlle un tempo a descrición de cada 'pin' e incluír palabras clave.
5/ Incorporar hashtags para amplificar o alcance social de cada 'pin'.
saber máis: http://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/34042/The-Marketer-s-Guide-to-Pinterest-SEO.aspx

- Facebook
Hai datos que indican que as fotos en Facebook xeran un 53% máis de 'Me gusta' que as mensaxes. As imaxes e vídeos son moi atraentes e invitan non só a interactuar coa marca, o primeiro paso para obter un cliente potencial. Isto tamén debe ser o que pensa Facebook, sobre todo agora que actualizou as súas directrices, tamén as da foto da portada, para permitir a inclusión de CTAs -Call To Action/ Chamadas a acción-.
saber máis: http://blog.hubspot.com/facebook-updates-cover-photo-guidelines-calls-to-action

- Twitter
Twitter móvese cara un canle multi-media: Maior integración de contido multi-media, aplicación de vídeo Vine... (cont.) ;)
- Optimizar as imaxes de portada nas páxinas de marca e incluír CTAs -Call To Action/ Chamadas a acción- dentro da imaxes do noso perfil.
- Presentar contido multi-media cos tweets destacados.
- Identificar palabras clave que axuden a posicionar a nosa marca.
- Crear unha conta de Vine e incorpora-lo á nosa estratexia de vídeo.
- Medir o ROI -Return On Investment/Retorno da inversión- de Vine e de Twitter para optimizar o alcance e a efectividade para converter visitas en clientes.

saber máis: search-engine-optimizing-non-written-marketing-content

Comentarios

Publicacións populares deste blog

a voltas co deseño web responsivo

O deseño web responsivo implica cambios no proceso de deseño. E unha forma diferente de pensar. Antes de deseñar unha paxina web convén saber -entre outras cousas- como vai a ser o usuario tipo e con que navegador e dispositivo vai a acceder aos contidos. Coas medidas fixadas en píxels, polos parecidos co deseño gráfico plano da publicación impresa, pódese crear un ámbito fácil de comprender e ao que os deseñadores se adaptaron sen problema. Pero impor agora esas restricións do papel e as súas medidas fixas ao deseño web non vai a ser unha solución perdurable. Os modelos flexibles ou fluídos, capaces de adaptarse ao espazo de mostra do dispositivo coa mínima intervención dunha programación especifica, parecen unha alternativa xa consolidada. O desenvolvedor web ten que experimentar e investigar coas técnicas de deseño antes de tentar o deseño -responsivo!- final. O máis axeitado é comenzar polo sinxelo: crear un modelo áxil, adaptable e fluído para mó

Listado de recursos (para formadores)

Ligazóns oficiais ID  * URL DESCRICIÓN * INE https://www.ine.es/ Instituto Nacional de Estadística INCUAL http://incual.mecd.es/ Referente para a formación profesional e as ensinanzas profesionais Instituto Nacional de las Cualificaciones SEPE https://www.sepe.es/ Servicio Estatal Público de Emprego edu.xunta http://www.edu.xunta.gal/portal/ Intef https://intef.es/recursos-educativos/ Recursos educativos abiertos Instituto Nacional das tecnoloxiás educativas e a formación do profesorado Fotos de stock gratuítas ID URL ID URL The stocks http://thestocks.im/ PngImg Imaxes para collage - png-img Pexels https://www.pexels.com/ Stockvault https://www.stockvault.net/ Unsplash https://unsplash.com/ Picjumbo https://picjumbo.com/ Pixabay https://pixabay.com/ Pikwizard https://www.pikwizard.com/ Gratisography https://gratisography.com/ Rawpixel https://www.rawpixel.com/ Morguefile https://morguefile.com/photos Reshot https://www.reshot.com/ Burst https://burst.shopify.c