Do mesmo xeito que Google non ten ollos para ver imaxes ou vídeo, os buscadores tampouco teñen oídos para escoitar os sons. De que xeito podemos asegurarnos de que os buscadores 'escoitan' a mensaxe?
Vale moito do empregado nos casos das imaxes e o vídeo: textos alternativos, títulos, descricións, transcricións, un uso de palabras chave coherente,... Con todo é bo saber algo máis si asemade perseguimos unha boa posición nos SERP de servizos coma iTunes.
Algunhas ideas de como crear un podcast facilmente localizable nas SERP de iTunes ;).
1/ Poñerse no sitio dun usuario que nunca oíu falar do noso podcast pero esta a buscar un contido similar. Imaxínate que palabras empregaría na súa busca, comprobar os resultados da busca asegurándonos de até que punto son coincidentes -temática, estilo,...- cos nosos contidos. E probable que teñamos que probar máis dunha vez antes de obter resultados óptimos.
2/ Unha coidada estratexia de palabras clave é unha das partes máis importantes no SEO dun podcast. E fundamental aplicar esta estratexia ao nomear o podcast ou escribir as descricións. Buscar palabras clave non contraditorias que describan axeitadamente o contido (keyword tool)
3) Hai unha diferenza entre os oíntes que enredan co noso podcast unha vez, e os asinantes que se inscriben para descargar automaticamente un novo episodio cando sae. Segundo as palabras clave de clasificación, iTunes favorece os podcasts con máis subscritores - unha porcentaxe máis elevada de abonados aumenta o posicionamento dentro das listas. Animar aos oíntes a subscribirse. Acumular asinantes, facendo que o rexistro sexa o máis sinxelo posible - un só un clic!-.
4) Solicitar comentarios. O iTunes tamén tende a favorecer os podcasts con máis comentarios no seu SERP. Un maior volume de comentarios soe indicar unha maior continuidade, consideración ou valor.
5) Outro factor que iTunes ten en conta cando elabora os seus SERP é a idade do podcast. Os máis antigos son máis propensos a acadar unha boa clasificación que os máis novos -pode que por confundir antigüidade con continuidade (?)- E aquí non hai moito que facer ...
6) Transcribir o contido de son a un formato escrito para axudarlle aos buscadores e oíntes a acceder ao contido. Hai unha abundancia de servizos de transcrición de son que transcriben o noso podcast por un prezo razoable.
saber máis: search-engine-optimizing-non-written-marketing-content
Vale moito do empregado nos casos das imaxes e o vídeo: textos alternativos, títulos, descricións, transcricións, un uso de palabras chave coherente,... Con todo é bo saber algo máis si asemade perseguimos unha boa posición nos SERP de servizos coma iTunes.
Algunhas ideas de como crear un podcast facilmente localizable nas SERP de iTunes ;).
1/ Poñerse no sitio dun usuario que nunca oíu falar do noso podcast pero esta a buscar un contido similar. Imaxínate que palabras empregaría na súa busca, comprobar os resultados da busca asegurándonos de até que punto son coincidentes -temática, estilo,...- cos nosos contidos. E probable que teñamos que probar máis dunha vez antes de obter resultados óptimos.
2/ Unha coidada estratexia de palabras clave é unha das partes máis importantes no SEO dun podcast. E fundamental aplicar esta estratexia ao nomear o podcast ou escribir as descricións. Buscar palabras clave non contraditorias que describan axeitadamente o contido (keyword tool)
3) Hai unha diferenza entre os oíntes que enredan co noso podcast unha vez, e os asinantes que se inscriben para descargar automaticamente un novo episodio cando sae. Segundo as palabras clave de clasificación, iTunes favorece os podcasts con máis subscritores - unha porcentaxe máis elevada de abonados aumenta o posicionamento dentro das listas. Animar aos oíntes a subscribirse. Acumular asinantes, facendo que o rexistro sexa o máis sinxelo posible - un só un clic!-.
4) Solicitar comentarios. O iTunes tamén tende a favorecer os podcasts con máis comentarios no seu SERP. Un maior volume de comentarios soe indicar unha maior continuidade, consideración ou valor.
5) Outro factor que iTunes ten en conta cando elabora os seus SERP é a idade do podcast. Os máis antigos son máis propensos a acadar unha boa clasificación que os máis novos -pode que por confundir antigüidade con continuidade (?)- E aquí non hai moito que facer ...
6) Transcribir o contido de son a un formato escrito para axudarlle aos buscadores e oíntes a acceder ao contido. Hai unha abundancia de servizos de transcrición de son que transcriben o noso podcast por un prezo razoable.
saber máis: search-engine-optimizing-non-written-marketing-content
Comentarios
Publicar un comentario