Saltar ao contido principal

SEO con contidos de son

Do mesmo xeito que Google non ten ollos para ver imaxes ou vídeo, os buscadores tampouco teñen oídos para escoitar os sons. De que xeito podemos asegurarnos de que os buscadores 'escoitan' a mensaxe?

Vale moito do empregado nos casos das imaxes e o vídeo: textos alternativos, títulos, descricións, transcricións, un uso de palabras chave coherente,... Con todo é bo saber algo máis si asemade perseguimos unha boa posición nos SERP de servizos coma iTunes.

Algunhas ideas de como crear un podcast facilmente localizable nas SERP de iTunes ;).

1/ Poñerse no sitio dun usuario que nunca oíu falar do noso podcast pero esta a buscar un contido similar. Imaxínate que palabras empregaría na súa busca, comprobar os resultados da busca asegurándonos de até que punto son coincidentes -temática, estilo,...- cos nosos contidos. E probable que teñamos que probar máis dunha vez antes de obter resultados óptimos.

2/ Unha coidada estratexia de palabras clave é unha das partes máis importantes no SEO dun podcast. E fundamental aplicar esta estratexia ao nomear o podcast ou escribir as descricións. Buscar palabras clave non contraditorias que describan axeitadamente o contido (keyword tool)

3) Hai unha diferenza entre os oíntes que enredan co noso podcast unha vez, e os asinantes que se inscriben para descargar automaticamente un novo episodio cando sae. Segundo as palabras clave de clasificación, iTunes favorece os podcasts con máis subscritores - unha porcentaxe máis elevada de abonados aumenta o posicionamento dentro das listas. Animar aos oíntes a subscribirse. Acumular asinantes, facendo que o rexistro sexa o máis sinxelo posible - un só un clic!-.

4) Solicitar comentarios. O iTunes tamén tende a favorecer os podcasts con máis comentarios no seu SERP. Un maior volume de comentarios soe indicar unha maior continuidade, consideración ou valor.

5) Outro factor que iTunes ten en conta cando elabora os seus SERP é a idade do podcast. Os máis antigos son máis propensos a acadar unha boa clasificación que os máis novos -pode que por confundir antigüidade con continuidade (?)- E aquí non hai moito que facer ...

6) Transcribir o contido de son a un formato escrito para axudarlle aos buscadores e oíntes a acceder ao contido. Hai unha abundancia de servizos de transcrición de son que transcriben o noso podcast por un prezo razoable.

saber máis: search-engine-optimizing-non-written-marketing-content

Comentarios

Publicacións populares deste blog

Seguridade de Redes e Sistemas

  Estas son algunhas url que recopilei perante o curso de Técnico en Seguridade de Redes e Sistemas,  verán de 2009.  > Posiblemente conten información  desactualizada. URLs de consulta http://www.baxware.com/ http://www.sectools.com/ LINUX Redes linux   Microsoft Máquinas Virtuales: Virtualización Virtualización x86 Virtualización   TechNet Magazine: Group Policy /Directivas de grupo Group Policy: TechNet Magazine Arti... Plantillas ADM y ADMX  Group Policy. FAQs Optimización del rendimiento de directiva de grupo Consola de administración de directivas de grupo.   Scripting: Script Center Microsoft   Active Directory: Novedades en Servicios de dominio de Active Directory GPO/ADMX Políticas de grupo(GPOs) y ADMX en Windows Server 2008 Getting Started: AD DS Create a PSO   Auditorias Auditorías   Redes Protocolos CSMA/CD Frame_Relay WLAN#Principios_de_las_redes_WLAN RDSI#La_interfaz_del_usuario Modelo_OSI Broadcast  *********...

Listado de recursos (para formadores)

Ligazóns oficiais ID  * URL DESCRICIÓN * INE https://www.ine.es/ Instituto Nacional de Estadística INCUAL http://incual.mecd.es/ Referente para a formación profesional e as ensinanzas profesionais Instituto Nacional de las Cualificaciones SEPE https://www.sepe.es/ Servicio Estatal Público de Emprego edu.xunta http://www.edu.xunta.gal/portal/ Intef https://intef.es/recursos-educativos/ Recursos educativos abiertos Instituto Nacional das tecnoloxiás educativas e a formación do profesorado Fotos de stock gratuítas ID URL ID URL The stocks http://thestocks.im/ PngImg Imaxes para collage - png-img Pexels https://www.pexels.com/ Stockvault https://www.stockvault.net/ Unsplash https://unsplash.com/ Picjumbo https://picjumbo.com/ Pixabay https://pixabay.com/ Pikwizard https://www.pikwizard.com/ Gratisography https://gratisography.com/ Rawpixel https://www.rawpixel.com/ Morguefile https://morguefile.com/photos Reshot https://www.reshot.com/ Burst https://burst.shopi...

Atopar o que se busca

Unha busca ou consulta nos motores coma Google, Yahoo, Bing, et atl. é un modo de recuperar información (IR). Recuperar material que satisfaga unha necesidade de información se traduce en atopar material que sexa o máis parecido posible aos términos clave indicados na consulta. A organización automática (clustering), a resposta de preguntas (question answering) e a elaboración de resumes (summarization) son as estratexias básicas do funcionamento dos coñecidos buscadores de contidos que se usan en Internet. As necesidades de información dos usuarios -consultas- e os documentos cos que se alimenta o sistema - obxectos indexados- son os elementos clave para calquera sistema de IR: coa comparación das consultas cos obxectos indexados se obteñen os obxectos recuperados que se lle presentarán ao usuario. A 'mellora' dos resultados para obter aqueles que se axusten mellor ás necesidades do usuario son o obxecto da implementación de novos recursos -algoritmos- por...