Na web a duración é tan escasa case como a fiabilidade. Esa é a crenza común, asociada comunmente a empresas que teñen o mal habito de reter claves, información sensible e incluso practican o secuestro dos dominios dos seus clientes. Evidentemente ese é un dano que afecta a todo o sector, así que non é infrecuente que moitas empresas mostren receo e inda rechazo fronte aos provedores de servizos na web.
Tampouco é estraño que o noso provedor poida quebrar dandonos moi pouca marxe de reacción para fornecernos con outro servizo.
Tamén pode ocorrer que a xerencia dunha empresa pase por alto a importancia dos servizos que oferta e dependen case exclusivamente da integridade da súa presenza on-line, até que non se enfronta a algún dos posibles problemas que acabamos de comentar.
Por iso é importante ter presente algunhas regras que nos axuden a xestionar sen demasiados sustos a nosa presenza na web.
Como escoller un servizo profesional con garantías? Non hai regras, pero si evidencias -portafol, traballos de referencia, reputación, ...- e sobre todo unha transparencia e ética profesional manifesta no trato.
De calquera xeito e seleccionado o noso profesional non esquecer que:
1. Mellor si a xestión do dominio por parte do noso provedor de servizos é transparente: o dominio contratase na nosa 'presenza', ao noso nome, e temos - e conservamos no tempo- total control sobre esta propiedade.
2. Manter un ficheiro con claves de acceso, conservar permisos totais de acceso FTP, acceso ao panel de xestión do dominio,... inda que non os usemos persoalmente nunca, que si poidamos cambiar de provedor cando o consideremos necesario.
Os permisos FTP permiten acceder ao código do sitio. Se deixamos de estar a gusto, podemos baixar todos os arquivos que conforman o noso site e ir atopar un provedor distinto.
3. En todo momento temos que poder facer unha copia de seguridade completa de tódolos ficheiros e das bases de datos e levar todo a outro servidor. Polo xeral os provedores de aloxamento tamén ofrecen unha panel de control -cPanel,...- desde onde acceder á configuración das contas de correo electrónico, facer copias de seguridade e -o máis importante!- manexar as nosas bases de datos.
4. Usar un sistema de xestión de contidos (CMS) de código aberto.
Os sistemas propietarios son creados por unha empresa web que polo xeral conserva un maior grado de exclusivismo no seu produto. Se decidimos buscar outro provedor, deseñador, social media manager ou SEO podémonos atopar con muitos problemas: estrutura de programación, acceso a código, escalabilidade, personalización gráfica,... que nos obrigarían a manter un determinado provedor ou a ter que reconstruír o sitio web a partir de cero cada vez que quixeramos p.ex. que un novo creativo se figa cargo do deseño da interface do noso portal.
Usar un sistema de código aberto como WordPress, Joomla, Drupal para web personal, empresarial ou corporativa; ou Prestashop, Magento para e-commerce.
Estas son so algunhas premisas esenciais para todo profesional ou empresa que quere ter a súa presenza web garantida e sen expoñerse a demasiados sustos.
Tampouco é estraño que o noso provedor poida quebrar dandonos moi pouca marxe de reacción para fornecernos con outro servizo.
Tamén pode ocorrer que a xerencia dunha empresa pase por alto a importancia dos servizos que oferta e dependen case exclusivamente da integridade da súa presenza on-line, até que non se enfronta a algún dos posibles problemas que acabamos de comentar.
Por iso é importante ter presente algunhas regras que nos axuden a xestionar sen demasiados sustos a nosa presenza na web.
Como escoller un servizo profesional con garantías? Non hai regras, pero si evidencias -portafol, traballos de referencia, reputación, ...- e sobre todo unha transparencia e ética profesional manifesta no trato.
De calquera xeito e seleccionado o noso profesional non esquecer que:
1. Mellor si a xestión do dominio por parte do noso provedor de servizos é transparente: o dominio contratase na nosa 'presenza', ao noso nome, e temos - e conservamos no tempo- total control sobre esta propiedade.
2. Manter un ficheiro con claves de acceso, conservar permisos totais de acceso FTP, acceso ao panel de xestión do dominio,... inda que non os usemos persoalmente nunca, que si poidamos cambiar de provedor cando o consideremos necesario.
Os permisos FTP permiten acceder ao código do sitio. Se deixamos de estar a gusto, podemos baixar todos os arquivos que conforman o noso site e ir atopar un provedor distinto.
3. En todo momento temos que poder facer unha copia de seguridade completa de tódolos ficheiros e das bases de datos e levar todo a outro servidor. Polo xeral os provedores de aloxamento tamén ofrecen unha panel de control -cPanel,...- desde onde acceder á configuración das contas de correo electrónico, facer copias de seguridade e -o máis importante!- manexar as nosas bases de datos.
4. Usar un sistema de xestión de contidos (CMS) de código aberto.
Os sistemas propietarios son creados por unha empresa web que polo xeral conserva un maior grado de exclusivismo no seu produto. Se decidimos buscar outro provedor, deseñador, social media manager ou SEO podémonos atopar con muitos problemas: estrutura de programación, acceso a código, escalabilidade, personalización gráfica,... que nos obrigarían a manter un determinado provedor ou a ter que reconstruír o sitio web a partir de cero cada vez que quixeramos p.ex. que un novo creativo se figa cargo do deseño da interface do noso portal.
Usar un sistema de código aberto como WordPress, Joomla, Drupal para web personal, empresarial ou corporativa; ou Prestashop, Magento para e-commerce.
Estas son so algunhas premisas esenciais para todo profesional ou empresa que quere ter a súa presenza web garantida e sen expoñerse a demasiados sustos.
Comentarios
Publicar un comentario