Boas prácticas para SEO con contidos en vídeo
Agora que xa coñecemos os fundamentos da indexación de imaxes, vexamos como indexar vídeo.
1/ Coma no caso das imaxes usar só formatos que Google poida ler. MPG, MPEG, M4V, MOV, WMV, ASF, AVI, RA, RAM, RM, FLV ou swf. Usar segundo conveña.
2/ Gardar o vídeo cun título de palabras clave axeitadas e contextuais.
3/ Mellor sería que o SEO para vídeo encetara nas etiquetas do noso encabezado html: title, meta description e meta keywords. O título, as palabras clave e a meta descrición, todos a vez, deben axudar aos motores de busca a entender -indexar- o asunto e contido do vídeo.
O título debe reflectir as palabras clave que os usuarios están a buscar, e que, por suposto, se adecúan ao contido do vídeo. Si non estás seguro de por onde encetar: usar unha ferramenta de palabras clave que permita ver as palabras e frases que a xente está usando para atopar o noso sitio.
Escoller e empregar palabras clave para a meta descrición coa que podemos fornecer o vídeo. YouTube concede até 5.000 caracteres para describir o vídeo. Pero atendendo a que Google vai cortar esa descrición na SERP a 156 caracteres, mellor asegurarse de que a primeira frase inclúe as palabras clave que inviten ao usuario a premer na ligazón.
4/ E bastante común ter unha páxina que funcione coma un "estante" para os vídeos. Este tipo de biblioteca pode ser útil con fins de ficheiro de referencia, pero a dende a perspectiva do buscador só é unha boa idea se todos os vídeos son sobre o mesmo tema xeral. Por exemplo, podemos albergar todas as entradas a nosa colección de vídeos de receitas de cociña nunha páxina, o que é óptimo para aparecer para unha consulta a prol de "videos receita de cociña." Pero non para unha busca máis especifica: "video empanada bacallau".
5/ Permiso 'total' para compartir coa incorporación dun texto áncora específico. Por que o feito de compartir contidos nas redes sociais ten un papel moi efectivo nos rankings SERP para unha frase clave específica. Cantas máis persoas incorporaren o vídeo no seu propio sitio ou o compartan nas redes sociais, máis se interesarán os buscadores por ese contido. So asegurarse de que o vídeo é facilmente integrábel e que o servizo de hospedaxe de vídeo permite a opción de incorporación a beneficio de outro sitio.
6/ Crear un mapa do sitio de vídeo para Google Webmaster. Os mapas de sitio (sitemaps) son arquivos XML cos meta datos dun sitio web que informan aos buscadores sobre os contidos das páxinas dun sitio web. Incluir etiquetas e información a prol dos vídeos dun site incentiva a Google a incluír un fragmento co seu vídeo nunha SERP.
7/ Case seguro que o mellor xeito para que os motores de busca indexen contido non escrito, é engadir contido escrito: incluir unha transcrición. A maioría dos servizos de vídeo, incluíndo YouTube e Wistia, inclúen servizos de transcrición de balde ou por unha pequena taxa. Incluír unha transcrición na páxina para axudar aos buscadores e aos espectadores que non pode ver pode mellorar o consumo do producto. Algo máis? Non esperar a que compartan o vídeo, autopublicarse -ebook, redes sociais, blog,...- en diferentes plataformas, e compartir, compartir, compartir, ... ;)
(cont.)
saber máis: search-engine-optimizing-non-written-marketing-content
videosearch/sitemaps
Agora que xa coñecemos os fundamentos da indexación de imaxes, vexamos como indexar vídeo.
1/ Coma no caso das imaxes usar só formatos que Google poida ler. MPG, MPEG, M4V, MOV, WMV, ASF, AVI, RA, RAM, RM, FLV ou swf. Usar segundo conveña.
2/ Gardar o vídeo cun título de palabras clave axeitadas e contextuais.
3/ Mellor sería que o SEO para vídeo encetara nas etiquetas do noso encabezado html: title, meta description e meta keywords. O título, as palabras clave e a meta descrición, todos a vez, deben axudar aos motores de busca a entender -indexar- o asunto e contido do vídeo.
O título debe reflectir as palabras clave que os usuarios están a buscar, e que, por suposto, se adecúan ao contido do vídeo. Si non estás seguro de por onde encetar: usar unha ferramenta de palabras clave que permita ver as palabras e frases que a xente está usando para atopar o noso sitio.
Escoller e empregar palabras clave para a meta descrición coa que podemos fornecer o vídeo. YouTube concede até 5.000 caracteres para describir o vídeo. Pero atendendo a que Google vai cortar esa descrición na SERP a 156 caracteres, mellor asegurarse de que a primeira frase inclúe as palabras clave que inviten ao usuario a premer na ligazón.
4/ E bastante común ter unha páxina que funcione coma un "estante" para os vídeos. Este tipo de biblioteca pode ser útil con fins de ficheiro de referencia, pero a dende a perspectiva do buscador só é unha boa idea se todos os vídeos son sobre o mesmo tema xeral. Por exemplo, podemos albergar todas as entradas a nosa colección de vídeos de receitas de cociña nunha páxina, o que é óptimo para aparecer para unha consulta a prol de "videos receita de cociña." Pero non para unha busca máis especifica: "video empanada bacallau".
5/ Permiso 'total' para compartir coa incorporación dun texto áncora específico. Por que o feito de compartir contidos nas redes sociais ten un papel moi efectivo nos rankings SERP para unha frase clave específica. Cantas máis persoas incorporaren o vídeo no seu propio sitio ou o compartan nas redes sociais, máis se interesarán os buscadores por ese contido. So asegurarse de que o vídeo é facilmente integrábel e que o servizo de hospedaxe de vídeo permite a opción de incorporación a beneficio de outro sitio.
6/ Crear un mapa do sitio de vídeo para Google Webmaster. Os mapas de sitio (sitemaps) son arquivos XML cos meta datos dun sitio web que informan aos buscadores sobre os contidos das páxinas dun sitio web. Incluir etiquetas e información a prol dos vídeos dun site incentiva a Google a incluír un fragmento co seu vídeo nunha SERP.
7/ Case seguro que o mellor xeito para que os motores de busca indexen contido non escrito, é engadir contido escrito: incluir unha transcrición. A maioría dos servizos de vídeo, incluíndo YouTube e Wistia, inclúen servizos de transcrición de balde ou por unha pequena taxa. Incluír unha transcrición na páxina para axudar aos buscadores e aos espectadores que non pode ver pode mellorar o consumo do producto. Algo máis? Non esperar a que compartan o vídeo, autopublicarse -ebook, redes sociais, blog,...- en diferentes plataformas, e compartir, compartir, compartir, ... ;)
(cont.)
saber máis: search-engine-optimizing-non-written-marketing-content
videosearch/sitemaps
Comentarios
Publicar un comentario