Cando as contornas deseñadas para o marketing on-line son cada vez máis visuais: Como resolver o SEO dun sitio web así? Que se saiba Google -et alt.- inda non indexan as imaxes, videos ou son. Non sen unha pequena axuda.
Boas prácticas para SEO con imaxes
Está pode ser a parte máis fácil de entender. Tamén para os buscadores.
1/ Usar formatos de imaxe axeitados. Google só pode indexar imaxes dos formatos BMP, GIF, JPEG, PNG, WebP e SVG.
2/ No canto de darlle aos buscadores un nome que non ten nada que ver coa imaxe ("IMG12345.jpg"), mellor usar como nomes de imaxe palabras ou frases descritivas do que a imaxe representa. Google usa eses nomes para indexar as imaxes co que podermos conseguir que algunhas veces o nome do ficheiro apareza nunha SERP. Por exemplo "Horreo-de-dezaseis-mos-en-Lourizan-Galicia.jpg" ou "Horreo_de_dezaseis_mos_en_Lourizan_Galicia.jpg". Google entenderao mellor, tamén nos.
OLLO!: Ao separar as palabras con guións Google usaraos como separadores de palabras, mentres que os subliñados ou guións baixos serviranlle para facer unha busca de combinados de palabra ou frase. Evidentemente os resultados da busca van a ser diferentes en cada caso.
3/ O texto alt dunha imaxe non só axuda aos motores de busca, tamén contribúe a usabilidade do sitio e a súa accesibilidade para usuarios que non poden ver a imaxe. Hai que ser o máis descritivo posible co texto alt ... pero sen ser excesivo. Algúns exemplos:
O peor: alt = ""
O mellor: alt = "horreo"
Aceptábel: alt = "horreo dezaseis mos"
Evitar: alt = "horreo arquitectura popular dezaseis mos Lourizán Galicia"
4/ A imaxe non vive separada do resto do contido da paxina. Podemos axudar aos motores de busca a ter unha visión mellor da ordenación dos contidos facendo referencia á unha imaxe no contido escrito da paxina. E inda mellor se usamos as mesmas palabras clave do nome do ficheiro ou do texto alternativo (alt=).
P.ex.: "Como se ve na foto, en Galicia atopamos magníficos exemplos de arquitectura popular coma o hórreo de dezaseis mos de Lourizan...."
5/ Enviar un mapa do sitio a Google Webmaster engadindo etiquetas específicas de imaxe no noso arquivo XML.
(cont.)
saber máis: search-engine-optimizing-non-written-marketing-content
Boas prácticas para SEO con imaxes
Está pode ser a parte máis fácil de entender. Tamén para os buscadores.
1/ Usar formatos de imaxe axeitados. Google só pode indexar imaxes dos formatos BMP, GIF, JPEG, PNG, WebP e SVG.
2/ No canto de darlle aos buscadores un nome que non ten nada que ver coa imaxe ("IMG12345.jpg"), mellor usar como nomes de imaxe palabras ou frases descritivas do que a imaxe representa. Google usa eses nomes para indexar as imaxes co que podermos conseguir que algunhas veces o nome do ficheiro apareza nunha SERP. Por exemplo "Horreo-de-dezaseis-mos-en-Lourizan-Galicia.jpg" ou "Horreo_de_dezaseis_mos_en_Lourizan_Galicia.jpg". Google entenderao mellor, tamén nos.
OLLO!: Ao separar as palabras con guións Google usaraos como separadores de palabras, mentres que os subliñados ou guións baixos serviranlle para facer unha busca de combinados de palabra ou frase. Evidentemente os resultados da busca van a ser diferentes en cada caso.
3/ O texto alt dunha imaxe non só axuda aos motores de busca, tamén contribúe a usabilidade do sitio e a súa accesibilidade para usuarios que non poden ver a imaxe. Hai que ser o máis descritivo posible co texto alt ... pero sen ser excesivo. Algúns exemplos:
O peor: alt = ""
O mellor: alt = "horreo"
Aceptábel: alt = "horreo dezaseis mos"
Evitar: alt = "horreo arquitectura popular dezaseis mos Lourizán Galicia"
4/ A imaxe non vive separada do resto do contido da paxina. Podemos axudar aos motores de busca a ter unha visión mellor da ordenación dos contidos facendo referencia á unha imaxe no contido escrito da paxina. E inda mellor se usamos as mesmas palabras clave do nome do ficheiro ou do texto alternativo (alt=).
P.ex.: "Como se ve na foto, en Galicia atopamos magníficos exemplos de arquitectura popular coma o hórreo de dezaseis mos de Lourizan...."
5/ Enviar un mapa do sitio a Google Webmaster engadindo etiquetas específicas de imaxe no noso arquivo XML.
(cont.)
saber máis: search-engine-optimizing-non-written-marketing-content
Comentarios
Publicar un comentario